zaterdag 14 januari 2012

Dansant.org is vanaf nu een feit

Een tijdje terug kondigde ik hier al aan dat ik zelf aan een nieuwe blog aan het spijkeren was. Vol trots gaf ik django als beste oplossing door waarmee ik mijn droom-app zou gaan ontwikkelen. Helaas is het nog niet gelukt om dat te realiseren en dus gaan we ondertussen maar gewoon lekker door met deze blogger-site.

Maar ik heb natuurlijk niet stil gezeten al die tijd. Django ging overboord en web2py kwam ervoor in de plaats. Het sleutelen aan engelse vertalingen (jep!) neemt veel meer tijd in beslag dan gedacht, dus ik ben nog wel eventjes zoet met allerhande prutswerk. Geen nood: een goeie site, zo weet ik al langer, bouw je niet op een week. Al was het maar dat je goed moet nadenken welke informatie je op het net zet.

Het grote nieuws is echter dat ik me www.dansant.org als domein aanschafte en activeerde. Voortaan is dit dus de nieuwe URL waarmee dans'ant vzw naar buiten treedt en binnenkort dus zelfs in het Engels. Men zegge het voort!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten